2007-05-03

Dagens jaha

Latin Kings splittras. Min gissning är att Dogge har för mycket att göra med classy projekt som cykelreklam på TV och att arbeta åt the man.

Men bryr sig nån om att Latin Kings splittras? Fanns de fortfarande? Musikaliskt har de nog saknat betydelse ett bra tag. Jag gissar på folkparkscomeback inom fem år.

Jag såg dem för några år sen på Allhuset vid universitetet och de lät bra som fan, de showade järnet. Första låten var Mecka... vad den nu heter. Hela hallen doftade sött och gott, riktigt trevligt. Bra pojkar. Hyckleri på hög nivå dock, eftersom Dogge som botgöring för olika brott skrivit oupplysta artiklar om hur hasch fastnar i hjärnan (Dogge är läkare... inte) - lite som att Eminem sjunger om att ta droger fast han har court order på att inte göra det och testades hela tiden. Vilket är det Dogge, ska man mecka eller inte?

Dogge borde jobba med resereportage igen, det tyckte jag var skitbra.

Lycka till, Dogge.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Säger bara en bry-mig-reaktion och det är äntligen!

Urusla rappare får man leta efter.

Men lycka till önskar ett klart icke-fan till Doggy och hans framtida planer.

Skuncke sa...

Det bästa vore om de utvisades ur Sverige, vilket vidrigt slödder, och dessutom upplyft av det svenska så kallade etablissemanget.

Anonym sa...

De visar hur som helst prov på större språkbegåvning än vad som förekommer i kommentarerna här.

Tommie Nygren sa...

Skuncke: att vara rasist är att vara det sämsta som finns på jorden. Hur känns det? Jag kan nämligen inte relatera alls. Du är sämre än en amöba. Din hjärna saknar förmodligen synapser. Om du dog imorgon skulle jag le och vara glad i ett par timmar. Ditt liv är för mig helt ointressant och överflödigt. Din rasistattityd kommer du ingen vart med här. Jag kommer förklara varför, här, en gång, sen är det slut: min post handlade om att jag inte bryr mig så mycket om Latin Kings idag. Som den mycket dumma och värdelösa rasist du är passade du på att posta en idiotkommentar för att visa att du är rasist och att du anser dem vara vidriga eftersom de inte är svenskar och att de borde utvisas. Det kallas något och jag orkar inte ens slå upp det, men du försöker locka till uppretad diskussion och få mig att klicka på din blogg. Det kommer tyvärr inte hända, för varför ska jag läsa en rasistblogg? Alltså, en rasistblogg skriven av en person som kommenterar ett Latin Kings-inlägg med en kommentar om att de borde utvisas? Jag menar, det är ju så intelligensbefriat att jag måste skratta. Vad har det med saken att göra? Skriv till immigrationsverket eller nåt och föreslå det. Eller till Latin Kings - "flytta hem era vidriga typer". Men nej, det gör du inte, du kommenterar här. För du är en feg, dum och mycket värdelös rasist.

Patrik sa...

the lava eater: aah, änteligen nån som kan säga vad som gäller!