2007-06-12

Utmaningar och resultat

Gårdagens utmaning var återigen att jag skulle gå och lägga mig typ direkt när jag kom hem - men först kanske spela några låtar på Guitar Hero 2. Well, saker och ting gick inte enligt plan - jag hade en himla massa mailande och annan crap att göra när jag kom hem och då hamnade jag vid datorn, igen, och det hela slutade faktiskt med att jag tittade på lite crapmedia. Usch!

Dagens utmaning... ojoj. Jag får återkomma!

Veckoutmaningen, att jag inte ska slösurfa, går som tåget. I morse klickade jag reflexmässigt på fyra-fem URLar, de jag brukar läsa på morgonen helt enkelt - men jag hejdade mig och stängde tabbarna innan loppet var förlorat. Fantastiskt!

Så en utmaning går bra, en failade - och jag kan inte komma på en ny för dagen! Helveteee!

Inga kommentarer: