2009-03-23

Lite bajs i skägget?

Jag har blivit pappa. Jag startade en helt ny blogg för det ändamålet som jag inte har skrivit ett ord på. Jag har ett onlineproblem med hela min "jag är för legalisering av allt som är moraliskt förkastligt" och den moderna "visa inte vem du är på nätet för the douchebags spionerar på frihetsälskare och kommer hugga dem i ryggen första bästa chansen".

Hur som helst.

I morse så bajade min dotter ner sig rätt rejält. Hon har precis börjat proväta "fast" föda så hennes bajs blir liksom bara mer och mer spännande. I morse var det som en slät grön ärt/sparrissoppa som hade oxiderat två dygn, dvs något mörkare. I detta stampade hon så ner sina fötter så de blev duktigt vidriga.

Och då får jag alltid skölja och dona under kranen i handfatet. Och när jag gjorde det sparkade hon mig i skägget, eller spark, mer som en stomp eller MMA-termen skulle nog vara "upkick".

Det kom faktiskt inte bajs i skägget. Men det kunde ha!

Nån som vill veta nåt mer?

Inga kommentarer: