2007-09-04

Vadet är placerat

My main man Quinton Jackson kommer klara av det, det är jag helt säker på. Eller njae. Men jag tror han kommer slå Dan Henderson på lördag, jag tror det så mycket att jag nyss satsade $218 på att han kommer vinna. Oddsen var inte svinbra men planen är enkel: vinner jag så är det bra och då kommer jag jobba hårt på att få ut mina pengar från Bodog som verkar vara på väg att gå i konken typ. Förlorar jag är alla mina pengar borta och jag kan helt enkelt glömma att jag någonsin ens haft ett Bodogkonto - och börja gambla MMA på andra bettingsajter. Enda anledningen till att jag ens reggade mig på Bodog var för att kunna göra tripplar och sånt på MMA, vilket jag fick intrycket av att man kunde (mest för att man kunde det - men i sista steget på bettningen så sparkade systemet bakut och berättade att det fick man inte). Nu har det ju i efterhand visat sig att det var lätt att sätta in pengar - men sjukt svårt att få ut pengar. Åh, om jag bara använt MoneyBookers från början, då hade min vinst på Quintons förra match varit i min ficka nu.

Eller kanske hade jag redan hunnit spendera pengarna? Låt mig tänka... Hmmm...

Inga kommentarer: