2007-03-20

En morgon utan väckarklocka

För många år sen, när jag arbetade i London, så körde jag helt utan väckarklocka under två månader. Sömnens motsvarighet to going commando basically. I söndags glömde jag min telefon hemma hos Pär och därför har jag ingen väckarklocka - eller sanningen är att jag faktiskt har en väckarklocka men den fungerar verkligen inte. Jag förstår inte riktigt vad det är som är fel på den men den fungerar inte. Allt detta sagt så körde jag utan väckarklocka i morse och det gick naturligtvis hur bra som helst, fast när jag vaknade så trodde jag bestämt att klockan var tio eller nåt liknande eftersom det var så ljust ute.

Jag tror mycket på det naturliga uppvaknandet så det kändes skönt att testa igen. Klockan var för övrigt sju när jag gick upp.

Frukost idag blev två rostade grova rågmackor med ost, dijonsenap, stekt bacon och hamburgerkött på. Till det drack jag en berocca-vitamin-brus som jag fick på gymmet igår.

Passet igår tillsammans med Fredrik var jävligt kul för övrigt, bra kombinationer och man blev riktigt sliten. Avslutningen var fem minuter non-stop med femton sekunders intervaller på olika övningar. Mina sista knän var inte precis jätteladdade med kraft och snärt...

Inga kommentarer: