2007-03-22

Trey and Matt do it again!

Ungh, lite trött idag efter att ha installerat om en kompis dator hemma. Klassisk manöver, byta moderkort, installera ny hårddisk, trixa dona, sju omstarter, minst tre ominstallationer under resans gång - men till slut var vi på banan. Fantastic! Hur som helst kom jag hem rätt sent eftersom SL inte respekterar oss människor som bor i förorten men har vänner i city. Anyways, när jag väl kom hem så kände jag att det var dags att se senaste avsnittet av South Park. Och jävlar!

Jag blev inte besviken. De bröt mot tabun, de gick över gränser och som vanligt avslutade de med att ha något vettigt att säga, vilket de inte alltid har. Det händer något lite magiskt när de tar Cartman och kombinerar honom med Butters, det blir alltid helt over the top och konstigt och obehagligt. Jag hävdar att de (Trey och Matt) är bland de smartaste och roligaste killarna som någonsin fått skapa en tv-serie.

Jag menar... ett avsnitt där Cartman fotar sig själv med Butters penis i sin mun för att få Butters att framstå som gay... kan inte vara dåligt.

Inga kommentarer: