2005-09-28

A slice of my fucking foot!

Igår tränade jag shootfighting igen för första gången på en och en halv vecka på grund av skada. Jag fick något slags bristning i vänster lår. Jag säger "något slags" eftersom jag inte vet något om skador. Jag vet inte hur det ska kännas när det är läkt, när det är helt och så vidare. Jag gissar att jag stretchat för dåligt. Jag gissar att jag även kunnat köra i söndags - men då var mitt ben så stelt och ömt att jag trodde det skulle behöva amputeras. Så här i efterhand inser jag att det nog bara var just stelhet och att ett träningspass skulle ha mjukat upp det helt perfekt.

Nu har jag ont i höftböjaren eller ljumsken eller nåt. Som icke-sportande människa kan jag konstatera att jag inte känner min kropp speciellt väl - jag vet inte om det som gör ont är nåt som kommer gå sönder om jag fortsätter eller vad det kan vara.

Igår på träningen skar mattan på golvet bort en rejäl bit hud på foten. Min enda tanke har varit - vad händer om jag slåss med en riktig människa?

Inga kommentarer: