2007-07-04

Coome OOON - snart är det semester

Nu är snart semester här - den börjar fredagen den 13:e och på söndagen den 15:e bär det iväg till luxurious Portugal för lite seriös surfing!

Jag funderar på att ta med mig mycket skön IT så man kan blogga på plats om så skulle önskas. Kanske den bärbara datorn så man kan behandla bilderna varje kväll och slänga in i bloggen? Vi får se hur jag gör, vore skönt att ha en billig crapdator att ta med mig... jobbdatorn känns ju inte heller den cool att ta med sig, egentligen.

Hur som helst, tiden innan jag åker kan vara lite odisciplinerad, jag orkar nog inte hålla på med seriösa saker som att undvika att surfa på arbetstid och sånt - jag ska mer satsa på att deffa lite (jag vill ner under 80 kg) och undvika skräpmat och socker och sånt de här sista dagarna innan resan.

Nu vill jag bara att min nya skärm ska komma så jag kan genomföra mitt sista projekt innan jag åker - en pre-UFC73-show som jag ska posta på YouTube med mina förutsägelser och kommentarer innan UFC 73. Jag har blivit inspirerad av en kille som redan finns där, Vicious Sid:



Han kommenterar MMA och sin träning och såna grejer, det är rätt kul tycker jag. Hans presentation lämnar dock en del övrigt att önska, jag orkade inte ens lyssna på hans predictions av UFC 73 - så jag tänkte göra en egen och kanske orsaka inspiration tillbaka?

Vi får se!

Inga kommentarer: