2007-10-11

Fem dagar i rad... nä

Fjärde dagen av träning gick alldeles utmärkt och jag känner mig fortfarande helt oförskämt fräsch i kroppen idag. Hade tänkt löst att jag skulle köra nån slags fettförbränning ikväll på ett löpband enbart eller nåt men eftersom jag och L pratat om att gå och kickboxas imorgon också så kanske det är dags för kroppen att få vila till slut. Imorgon kommer säkert träningsvärken vara värre än någonsin också...

Om man orkar träna 3-5 dagar i veckan så kommer man i form. Så är det bara. Det är vad jag vill lyckas åstadkomma. Det verkar funka hittills.

1 kommentar:

Thomas Tvivlaren sa...

Lite mer detaljer kring vad "träning" innebär vore kul. Med andra ord, mer detaljer kring varje pass och vad det innehåller! 3-5 pass/veckan kan vara alldeles för mycket och alldeles för lite beroende på hur man definierar "träning"... :)