2007-10-16

Hatar mitt sovande jag mitt arbetande jag?

I morse försov jag mig. Ingen katastrofförsovning, jag vaknade sju minuter efter åtta och mindre än 30 minuter senare var jag ute genom dörren (en av många fördelar med att ha skägg) och på väg till jobbet. Lite sen, men inte sjukt sen.

Hur gick det till? Jag minns att jag vaknade av mobilen och snoozade... men sen då? Jag tror jag mulade ner telefonen under en kudde och jag kör ringsignalen på så låg volym jag kan så då hördes den väl helt enkelt inte.

Eller var det mitt sovande jag som tyckte att nu får den här vakna delen sluta vara den dominerande i vårt gemensamma liv? Jag har vaga minnen av intressanta drömmar under natten, kanske försöker sov-Jag säga mig något? Att det är i mina drömmar all lycka finns? Och då menar jag inte i framtidsdrömmar utan inne i REM-sömnen?

I want Tech Support!

Inga kommentarer: